Parę słów na temat współpracy z drukarnią poligraficzną

Jeżeli chcemy zamówić nadruki na gadżety reklamowe, niezwykle ważny jest wybór odpowiedniej firmy, która nie tylko zrealizuje zlecenie w określonym terminie, ale również zapewni usługę doradczą, tak aby akcesoria reklamowe cechowały się wysoką jakością, nienaganną estetyką, a przede wszystkim oferowały skuteczność w kontekście promocji naszej marki.

nadruki na gadźetach reklamowych

Autor: Joseph Nicolia
Źródło: http://www.flickr.com

Jakie najważniejsze kroki należy podjąć jeśli chcemy zamówić nadruki na gadżety reklamowe? Na przykładzie koszulek reklamowych, przede wszystkim trzeba ustalić: technikę nadruku (adekwatną do projektu, naszych oczekiwań i potrzebnego nakładu), dostosowanie graficznego projektu (zależnie od wybranej techniki), rodzaj koszulki na jakiej ma być wykonany nadruk – (zobacz ciekawy nadruk na tkaninach) (wybrać odpowiedni materiał, fason oraz rozmiary). W każdej z tych kwestii opłaca się wesprzeć doświadczeniem i wiedzą profesjonalistów. Drukarnia poligraficzna (czytaj więcej) będzie mogła podpowiedzieć najbardziej optymalne rozwiązania pod konkretne zapotrzebowanie. Najważniejsze czynniki w wyborze drukarni poligraficznej to zatem jakość, cena i czas realizacji, ale również zaangażowanie w procesie zaplanowania odpowiednich gadżetów reklamowych.

Warto wspomnieć, iż bezpośrednio po odebraniu towaru prawie każdy gadżet będzie wyglądał dobrze. Aczkolwiek nie ma co oszczędzać na wszystkim, ponieważ to odbije się na złym końcowym efekcie reklamy. Nadruki (hiperłącze) na gadżetach reklamowych (sprawdź ofertę) muszą cechować się wysoką jakością, by przykładowo nie okazało się, iż koszulka dostarczona do odbiorcy po wypraniu nadaje się wyłącznie do wyrzucenia. Nie ma złych i dobrych metod nadruku, są jednak drukarnie, które źle je wykorzystują. O końcowym rezultacie wydruku decyduje wybrana metoda, sprzęt, lecz w największym stopniu umiejętności drukującego.

Przy odbiorze towaru należy sprawdzić czy gadżet wygląda dobrze oraz jakiej jest jakości. Zaniedbanie w takiej sytuacji może bardzo źle odbić się na wizerunku marki. Kiedy nadruk będzie niezgodny z projektem, albo gadżet będzie tak marnej jakości, że z pewnością zniszczy się w krótkim czasie, miejmy świadomość, iż wówczas odbiorca reklamy nigdy nie będzie obwiniał za to drukarni poligraficznej, lecz to właśnie o nas wyrobi sobie niepochlebne zdanie.