Z jakich powodów różnego rodzaju gadżety reklamowe mają takie znaczenie przy promowaniu wielu firm.

długopis bez nadruku
Najróżniejsze gadżety reklamowe mogą znacznie poprawić wizerunek danej marki w oczach konsumentów, jednak pamiętać trzeba przy ich zamawianiu o kilku istotnych rzeczach. Po pierwsze powinny być one dostosowane do konkretnej grupy odbiorców, jakim chce się je wręczać. Zupełnie czego innego będzie oczekiwać bowiem będzie pani domu a co innego handlowiec firmy, jaka co miesiąc składa pokaźne zamówienie.

długopis reklamowy
Autor: Complete Merchandise
Źródło: http://www.flickr.com

Jest to dość istotna sprawa, gdyż od odpowiedniego wyboru proponowanych gadżetów będzie zależał ostateczny rezultat całej akcji. Ważna jest również jakość tego, co będzie się chciało rozdawać, jeśli nawet miały być to zwykłe długopisy. Jeżeli przekazane przedmioty zaczną się rozpadać po pierwszym użyciu lub po prostu będą brzydko wyglądać, to tego typu działania mogą odnieść całkowicie inny od zaplanowanego skutek. Dlatego też powinno się wybrać gadżety, jakie trzymają odpowiedni poziom, jeżeli nawet miałoby się ich zamówić nieco mniej. Powinny one przez wystarczająco długi czas spełniać swoją rolę, bo w przeciwnym przypadku może zostać utrwalony niezbyt pozytywny wizerunek.

Jednymi z częściej stosowanych gadżetów są różnego rodzaju długopisy reklamowe. Ich wykonywaniem zajmuje się mnóstwo firm reklamowych, które nadrukowują na nich najróżniejsze hasła promocyjne albo loga. Niekiedy są one także proponowane w odpowiedniej, pasującej do konkretnej marki palecie kolorów, dzięki czemu nawet nie widząc loga można się od razu zorientować, co jest promowane. Reklamowe długopisy pojawiają się często na najróżniejszych stoiskach promocyjnych lub targach, gdzie każdy z gości może sobie jeden z nich wziąć ze sobą. Zupełnie odmienny charakter, lecz również docelową grupę będą miały pendrive z nadrukiem.

W ich przypadku raczej nie ma przypadkowego rozdawania każdemu, kto się nawinie, lecz raczej lepiej się dobiera grupę osób, jakim się je wręczy. Bez wątpienia ważną rolę odgrywają tutaj koszty. O ile zwykły długopis (modne długopisy reklamowe czytaj więcej w sklepie internetowym www.capira.pl/) zamówić się już da za kilkadziesiąt groszy, to na markowy pendrive z firmowym logo należy już wydać kilkanaście złotych.