Modne gadżety reklamowe

firma - odbitka
Do klasycznych już gadżetów reklamowych przynależą m.in. kubeczki, długopisy, kalendarze a także wizytówki. Technologie nadruku nie zmieniają się tu od lat, może jedynie dodaje się nowe możliwości tj. wydruk zdjęcia na kubeczek, jednakże istota reklamy w owej formie zostaje niezmienna. Najpopularniejszą formą nadruku na tychże skromnych akcesoriach jest logo firmy, prawie zawsze jedno lub dwukolorowe i ewentualnie hasło reklamowe.

firma - odbitka
Autor: Ministerio de Cultura de la Nación Argentina
Źródło: http://www.flickr.com

Tradycjonaliści nie podążają za modą, nie wyszukują wielokolorowych wydruków z zawiłymi kształtami na trudnych do zadrukowania nawierzchniach ale selekcjonują to co sprawdza się od lat, co jest względnie tanie, mają swych wypróbowanych dostawców, ciekawi ich poligrafia reklamowa i na tym ugruntowują swoją politykę reklamową. Jedynie dla ogromnie ważnych i kluczowych klientów rezerwują u siebie możliwość zamówienia bardziej wyszukanego produktu i co za tym idzie zastosowania bardziej zaawansowanych technik nadruku. W tej ofercie znajdują się rytowane zestawy do golfa biurowego, szachownice, metalowe komplety do drinków, bądź zestawy przyrządów geodezyjnych z ekskluzywnym wykończeniem. W tych przypadkach na ogół stosuje się rytowanie, które jest usługą kosztowniejszą ale w wyższym stopniu dostojną podkreślającą wagę klienta.

firma - odbitka
Autor: Ministerio de Cultura de la Nación Argentina
Źródło: http://www.flickr.com

Bardzo modne ostatnimi czasy gadżety w eko stylu wymagają często użycia wyjątkowego typu nadruku. Przykładem są biodegradowlane długopisy reklamowe wykonane ze specjalnego tworzywa z ziarenek kukurydzianych, na jakich wykonuje się tamponadruk. To technika idealna do tychże właśnie niedużych rzeczy o krzywionych nawierzchniach jak długopisy czy zapalniczki.

Następnym modnym gadżetem ekologicznym są ołówki w drewnianej oprawie na jakich przeważnie nadruk odbywa się z pomocą termotransferu. Czasem kredki nie są pojedynczo znakowane, ale naznaczeniu ulega opakowanie czy to papierowe czy bardziej szykowne metalowe. Modne są również nadruki na rzeczach z ekoskóry zgodnie z trendem, że skóra naturalna jest nieatrakcyjna bo wymaga uśmiercania zwierząt. Nadruk na skórze odbywa się z pomocą lasera lub tłoczenia, natomiast znakować firmowymi logo można wszystko, zaczynając od aktówek, skoroszytów i etui na okulary albo karty kredytowe, przez breloki portfele.